Sektörün en iyilerinin yarıştığı ve interaktif pazarlamanın tüm uzmanlıklarının değerlendirildiği interaktif mecranın tek yarışması GIA 2009'da kazananlar belirlendi. 150'ye yakın işin başvurduğu ve MMI, Marketing Türkiye ve IP Magazin tarafından düzenlenen Türkiye'nin ilk ve tek interaktif pazarlama yarışması Grand Interactive Awards'da kazananlar, ödüllerine 21 Ekim 2009 tarihinde AFM İstinye Park Sinemaları'nda gerçekleştirilen İnteraktif Pazarlama Zirvesi ödül töreninde kavuştular.
Sektör temsilcilerinden oluşan jüri, her kategorinin birinci, ikinci ve üçüncülerini belirledi. İşte kazananlar:
En İyi Rich Media Banner Tasarımı
Rabarba - Ülker Dankek 8 Kek - Birinci
C-Section - Yeni Seri/Banner - İkinci
Rabarba - Turkcell Iıılayan Adam - Üçüncü
En İyi Standart Banner Tasarımı
Manadigital - Türk Telekom Jettvel Kampanyası - Mansiyon
Nexum - Turkcell Limon Banner (300 x 250) - Mansiyon
En İyi Mobil Kampanya
Pharos - BP Super V Tonla Kazan ve Kontör Kampanyası - Birinci
Rabarba - Pepsi Yaşatır Seni - İkinci
Rabarba - Türkiye Bonus`u Seviyor - Üçüncü
En İyi Düzenli E-bülten Çalışması
Pixelplus - Bonus Card - Bonus Flash e-bülten Çalışması - Birinci
Euromsg - Turkcell 3G Lansman Mailingi - İkinci
Sesli Harfler - Avea Patlican Epostalar - Üçüncü
En İyi Arama Motoruna Dayalı Pazarlama Çalışması
Digitouch - Limango Arama Motoru Pazarlaması Aktiviteleri: Üye Kazanım Kampanyası - Birinci
SMG - Samsung SEM Kampanyası - İkinci
Digitouch - Pegasus - İngiltere Pazarına Yönelik Arama Motoru Pazarlaması Aktiviteleri - Üçüncü
En İyi Advergaming Uygulaması
C-Section - Yeni Seri - Birinci
41 29 - Miller Genuine Draft "Ritmi Koru" - İkinci
41 29 - Koç.net BiRi Beni Kurtarsın - Üçüncü
En İyi İnteraktif Pazarlama Kampanyası Kazananları
Rabarba - Lipton Her Şeyi Bilen Kadın - Birinci
Komputer - Unutulmaz Doğalgaz Faturaları - İkinci
Rabarba - Pınar Beyaz, Beyno`dan Akıllı Mesaj - Üçüncü
Medyanet Jüri Özel Ödülü
SPRITE
Kaynak:Marketing Türkiye
0 yorum:
Yorum Gönder