Slideshow

24 Aralık 2010 Cuma

Bankalar ve Müşteri Deneyimleri


Bankalarla ilgili bazen problem yaşıyorum,bazende güzel deneyimlerim oluyor.Bankalar bazen çok ilginç uygulamaları olduğu gibi bazende güzel uygulamalarıda bulunuyor.

Birgün babamın iş yaptığı firmaya EFT yapmam gerekiyordu ve İş Bankasının Bankamatik yerinde paramı yatırdım ve sıra geldi EFT yapmaya ancak bir problemle karşılaştım çünkü İnteraktif Bankacılık Şifrem bloke olmuştu,tekrar Bingöl Şubesinden almak istedim ancak Banka Hesabımın Şubesi Bingölde olmadığı için olumsuz cevapla karşılaştım.Dilekçe yazmamı söylediler.Yazdım.Aklıma burda her zaman kalan bir soru takıldı ve bu soru şuydu:''Bankaların kendi şubeleri arasında bir iletişimsizlik konusu olabilirmi yada bu banka şubeleri başka bir bankanın şubesine mi aitti?''.Sonuçta ben dilekçe yazmak zorunda değilim ve başka bir bankanın şubesinde değilim.Aynı bankanın başka şubeleri arasında işlem yapacaktık.Herşeyi geçtim 200 Liralık bir EFT için şube benden 60 Liralık bir rakam istiyordu.Bu rakamı duyunca şok geçirmiştim.O zaman para göndermemin ne anlamı var?

Yine bir banka olayı..Bu sefer Ziraat Bankasındayım ve Kredi Kartı Borcu yatırmak için Gişe Numarası almak istiyordum ve aldım.Önümde tam 200 kişi sırada bekliyordu.Devlet Bankası olduğu için normal buluyorum ama birçok bankada olduğu gibi Gişe Numaraları farklı işlemler için farklı numaralar veriyor.Ziraat Bankasının bundan haberi yokmu?Yoksa sadece Bingöl Şubesinde mi uygulamıyorlar.

Bu sefer Garanti Bankasındayız.Garanti Bankasına mevuct olan Banka Hesabımı kapatmak için dilekçe yazmamı söylediler.Bende dilekçemi yazdım.Aradan bir süre geçti yine Garanti Bankasına gititm ancak hesabımın kapatılmadığını öğrendim.Eve gelip hemen internete girip Haklı Müşteri Hattına hemen bir yazıp,durumu anlattım.Aradan birkaç gün geçtikten sonra Garanti Bankasından telefon geldi.Aynı durumu kendileri anlatıp ve özür dilediler.Hesabımın hemen kapatılacağını söyledier.Bu sefer mutlu olmuştum çünkü bir banka olarak müşteriye değer verildiğini anladım.

Peki ya siz?Siz hiç bankalarla ilgili problemler yaşadınızmı?Sorunlarınıza çözüm bulabildinizmi?

0 yorum:

Yorum Gönder