Slideshow

10 Ağustos 2010 Salı

Pazarlamada yapılan 5 Hata


1-Deneme ve Araştırmanın Eksikliği

Her pazarlama çabasının araştırma ve denemesi bitirilmiş olmalıdır.Bu varsayım potansiyel müşteri veya müşterinin ne istediğiyle ilgilidir.Her zaman farklı fiyatlar,teklifler ve paketlerle ilgili durum değerlendirmesinin bittiğinden emin olun.
Müşterilerinizin girişini alın.

2-Yanlış Odaklanma ve Konumlandırma

Şirketinizi pazarlamak için kurmayın,ama pazarlama yaklaşımıyla alıcıdan talep edin.Yanlış odaklanma ve pazarlamadan uygun pazarlama konumlandırma çözümü takip edilerek kaçınılabilir.

3-Bir USP olmadan Pazarlama

Senin USP'in senin benzersiz satış teklifindir.Bu tek açıklama seni rakiplerinin arasında tek bırakacaktır.Bu pazarlama materyallerinin her parçasında kullanılmış olmalıdır.Benzersiz satış teklifini işletmenin fiziksel kurulumu olarak düşün.Onsuz pazarlama

4-Sürekli müşteriyi elden kaçırmak

Unutmaki işletmenin Yüzde 80'i varolan müşterilerden,yüzde 20'si yeni müşterilerden oluşur.Mevcut müşterilerinizin üzerinden yeniden satış hatasına düşmek karlarınız üzerinde olumsuz etki oluşturabilir.Varolan müşteriden çok yeni müşteriye satmak sana 5 katı gider ödetir.

5-Potansiyel Müşterinin İhtiyaçlarına Odaklanma Eksikliği

Potansiyel müşterilerinin ihtiyaç ve isteklerinin ne olduğunu biliyormusun?Birçok işletme için gerçek,müşterilerinin onlardan ne algıladığıdır.

Kaynak:About.com

0 yorum:

Yorum Gönder