11 Ekim 2010 Pazartesi
Reklamcılığın 10 Kuralı
Herşeyin bir kuralı olduğu gibi reklamcılığında kendine özgü belli bir kuralları var.Bu kuralların bazılarından biraz bahsedelim.
1-Ürünün özüne gidin.Ürünün özünün temel avantajlarını en basit yoluyla ifade edin ve bunu unutulmaz ve somut olarak belirtin.
2-Mümkünse,ürününüzü sahnede aktör yapın,sadece pervane değil.Bunu yapmak ürünün hatırlanması için müthiş bir method sağlar.Çünkü reklamcılıkta kışkırtıcı ürün her zaman satan üründür.Bu çok basit belirlenir,çok zor uygulanır.
3-Ustalık ve kopya tamamen bütünleşmiş olmalıdır.Bunlar tasarlanmış ve geliştirilmiş bir birim olmalıdır.
4-Reklam canlı olmalıdır.Bu bolluk bazen kişilik olarak adlandırılır.Reklamın kişiliği
olursa ikna ediciliği farklı olur ve bu diğerinin tek nedenidir.Reklamda sıçrama yapmak için savaşmalısın.
5-Reklamda sözde marifeti işte kullanmak biraz daha gereksiz,azdır.-Marifeti olmadıkça ürün kendi hikayesini anlatır.
6-Gerçeği söyleyin.İlki;Bu büyük bir dikkat çekmektir.İkincisi;cennete gidersin,üçüncüsü;ürünü etkiler,çünkü insanlar size güvenir.
7-İlgili olun.Eğer onların hayatı işi ve ailesi için anlamlı değilse harika yaratılan bir uygulama olacak.
8-Basit olun,akılsız değil ama kafanızı tek birşeyle meşgul edin.Kimin zamanı var yada isteği bir reklamı dinlemek için?
9-Güvenli fikirler sizi öldürebilir.Eğer önceden yapılmışsa,rakiplerin bunun için hazır olacaktır.Rakiplerinin reklamını alt etmenin tek şansı daha önce hiç görmediği bir reklamdır.Bunun anlamı daha önce hiç görülmemiş demektir.Cesur ol.
10-Göze çarp.Eğer reklamın farkedilmiyorsa,herşey israf edilmiş demektir.
Kaynak:BrandingStrategy
Etiketler:
advertisement,
advertising,
marketing,
pazarlama,
reklam,
reklamcılık
0 yorum:
Yorum Gönder