Adım 2- Konuşmaları Dinleyin.
1. adımı yaptıktan sonra şimdi sıra 2. adımda... Şimdi ise sosyal medya üzerinde sizin hakkınızda konuşanlar,sizin hakkınızda neler söylenmiş,markanızla ilgili veya direkt neler söylenmiş onları bulacağız.
-Markanız hakkında kimler konuşuyor?
-Markanız hakkında olumlu mu yoksa olumsuz mu konuşuyorlar?
-En çok hangi içeriğiniz tepki aldı?
-Hangi kanallar kullanıldı?
-Markanız için en önemli olan sosyal medya kanalı hangisi?
-Markanız hakkında konuşulanların seviyesi nedir? Az mı yoksa çok mu?
-Her bir sosyal medya ortamında sizden etkilenenler kimler?
-Rakipleriniz için bu adımları tekrarlamak ve yorumlamak.
Bu adımlarınızı gerçekleştirmek ve ölçmek için buradaki linkten işinize yarayacak bedava araçlar bulabilirsiniz.
0 yorum:
Yorum Gönder