Slideshow

26 Nisan 2012 Perşembe

Sosyal Medyanın En Güçlü Markaları

Market Strategy International şirketi 2011 yılında sosyal medyada başarıyı yakalamış şirketleri incelemiş. Araştırma yaparken de Fortune 500 ve Interbrand şirketinin yaptığı araştırmalara göre listeye giren markaları incelemeye almışlar.

Araştırma yapılırken sosyal medyada başarılı olabilmek için bazı ölçümler uygulanmış. Bu ölçümlerde



Volume: Marka sosyal medya gibi platformlarda hakkında yapılan yorumlar, mesajlar ve marka hakkında bahsedenlerin sayısını göstermektedir.

Net Sentiment: Marka hakkında sosyal medya platformlarında, tüketiciler tarafından mesajlarında ve yorumlarında yapılan olumlu ve olumsuz olarak ifade edilen duyguları temsil etmektedir.

Positive Emotions : Burada olumlu duygulara sahip olma olarak belirlenen ve yine otomatik içerik kodlama tabanlı olan içerik öğelerinin sayısını gösterir.

Sponsored Presence: Markanızın Facebook platformundaki like sayısı, Twitter platrformundaki follower sayısı ve diğer sosyal medya platformundaki markaları takip eden kişilerin sayısını gösterir.



Kaynak: Branding Magazine


1 yorum:

yoldy35 dedi ki...

Yazılarınızı gityat.com ‘ da paylaşabilir, sitenizin tanıtımını yapabilir ve en önemlisi kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizleri de aramızda görmek bizi mutlu edecektir.

Yorum Gönder