Slideshow

20 Mart 2012 Salı

Adım Adım Sosyal Medya Stratejisi:İçeriğinizi Planlayın

 Adım 8- İçeriğinizi Planlayın

Sitenizde neler yayınlacağınızı planlayın ve bunun için zamanlama yapın. Mesela bir hafta içinde üç yazı yayınlayabilir, video paylaşabilir veya bir resim paylaşarak içeriğinizi genişletebilirsiniz.

Yazacağınız içerik konusunda bir liste oluşturabilirsiniz.Mesela;

-Kendi sektörünüz ile ilgili trendler, siteler, haberler, araştırmalar, anketler
-Tüketicilerin ürünlerinizin hakkındaki  deneyimleri,
-Örnek çalışmalar
-Markanıza verilen ödüller,
-Sektörünüzle ilgili konferanslar, zirveler

v.b. gibi konularda sitenizde yer verebilirsiniz.

Sitenizin tasarıma ve içerikle uyumu önemlidir. İçerik yazarken rahat olun, heyecanlanmayın ve insanları aldatmayın.

Arama motorlarında gözükebilmeniz için seçtiğiniz ana kelimeler içeriğiniz açısından önemlidir. Bu yüzden anahtar kelimeleri seçerken dikkatli olmalısınız. Belki de bu konuda bir SEO Uzmanına danışıp, fikirler edinebilirsiniz.

İçerik yaratmak sadece sitenize resim veya video koymak değildir. Takipçilerinizin hayatını kolaylaştırmak için bazen Web Tabanlı Araçlar oluşturabilirsiniz.

E-Consultancy firmasının yaptığı bir araştırmaya göre tüketicilerin %90'ı ürünler konusunda tanıdığı kişilere soruyor. %70' ide tanımadığı kişilerin ürünler hakkında yaptıkları yorumları inceliyorlar.

0 yorum:

Yorum Gönder