Slideshow

20 Mart 2012 Salı

Adım Adım Sosyal Medya Stratejisi: Kanallar, Araçlar ve Dağıtım

Adım 9- Kanallar, Araçlar ve Dağıtım

Takipçilerinizin hangi kanalları veya ortamları kullandığını bilmelisiniz. Sitenizi düzenli olarak takip edenler beklemezler ve sürekli başka yerlerede bakarlar. Bu yüzden takipçi oluşturabileceğiniz ortamlara girin.

Makaleler ve basın bültenleriniz için aramalarınızı optimize edin. Sitenizle ilgili materyallere link ekleyin ve seçmiş olduğunuz kanallarda dağıtımını yapın.






Bütün içeriklerinizi RSS içeriğiyle aktif edin. Mesajlar, yorumlar, v.b. gibi.

Sitenizle ilgili materyallerin dağıtılması için başkalarının paylaşımına izin verin. Sitenize paylaşım butonları ekleyin. Web trafiği oluşturmayan içerikleri düzenleyin veya kaldırın.

Genelde yayınladığınız bütün bilgiler sosyal medya profillerinizi etkilemelidir. Sosyal medya üzerinden yayınladığınız bilgiler, takipçilerinizin görüp, paylaşmasıyla takipçilerinizin arkadaşlarının görmesine imkan sağlar ve bu şekilde bilgilerinizin yayılmasını sağlar.


Sosyal medya üzerindeki bütün sitelerden otomatik olarak bilgilerinizin paylaşımı size zarar verip, takipçilerinizin kaybolmasına neden olup, tüketicilerinizin sizinle konuşmalarını engelleyebilir. Takipçilerinizi kaybetmeden ve sıkmadan, onları sitenize dahil edip, onlarla iletişimde kalmaya çalışın.

0 yorum:

Yorum Gönder